AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
797

Bmw 330 Cab köphjälp!

Ra
20
Rascoe82
Bmw 535d e61-07
Hej Hej

Jag är på jakt efter en 330 Cab, och har fastnat lite för denna: Länk

Och skulle gärna uppskatta lite synpunkter på detta objekt, hur ligger den prismässigt?, vanliga fel och brister på cab modellen? kanske har någon varit förbi och kikat på den?

Alla svar uppskattas!

MVH Danne

Sök på Auto-Classica
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Enligt bilpriser.se så ligger bilen ca 15' för högt men enligt mina erfarenheter så har bilpriser.se en tendens till att ligga lågt. Och sen är ju ingen hänsyn till skicket tagen vid denna värdering. Så en pedantvårdad bil värderas till lika mycket värd som en Svenssonsvårdad eller misskött.

Förutsatt att den har en kompl. servicebok och ett tillsynes fläckfritt förflytet så tycker jag priset är ok, med några tusingar i prutmån. Men som alltid är det skicket som styr priset för mig.

+ för navi, H/K-ljud samt M-paket.
- för import enl. mitt tycke. och avdrag på ca 15' enl. bilpriser.se

Mvh Jimmy

Länk
Det står en Porsche 996 hos firman som de föredrar att sälja trasig. Det finns ett par trådar på www.porsche.nu om den. Det kan vara en idé att kolla upp den bil du är intresserad av på en BMW shop innan köp.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Facelift-fälgarna + att det är Auto-Classica som annonserar gör att jag hade kollat upp just det här objektet extra noga map krock och miltal.

Ra
20
Rascoe82
Bmw 535d e61-07
Tack för alla svaren, bilen verkar nu såld (till någon annan) kanske lika bra det med tanke på att Auto Classica inte har det bästa ryktet. Jaja jakten fortsätter...

Mvh Danne

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.