|
|
|
|---|---|
|
Hej alla.. har funderat på att bygga om min 740 ia -92 till en ACS S7 replica eller så nära man kan komma och undrar om någon vet några bra sidor/ställen att kolla på om man behöver AC-S grejor typ s7 kjolar klistermärken etc etc... tack på förhand mvh : M.H R.I.P Paap R. | |
|
OCL Brorsson är åf för ACS i sverige. Kolla Länk för mer info! |
|
|
tack för svaret.. har frågat efter prisförslag där... inga tyska kanske lite billigare sidor? |
|
|
Kollade förut jag men hittade inget vettigt. Finns nog billigast i Polen och Estland dock måste man kunna språket då :) Sen blri nog frakten stor pga det är rätt skrymande delar. Med vänlig hälsning R 2 the N |
|
|
ok har iochförsig några polska bmw polare kanske ska höra lite där då tack för hjälpen ridin´ royal E32 |
|
|
Vore kanske en idé att kolla efter delar från krockade bilar? Oftast är ena halvan hel :) //Bjerser |
|
|
ok det kanske skulle vara något men det är väl inte varje dag man hittar krockade s7:or ? fick svar från OLC : ac-s tillverkar inga delar till e32 längre :( ridin´ royal E32 |
|
|
Köp min E32'a. Länk. Utrustad med Ac schnitzer kjolpaket, 17" Ac schnitzer fälgar. Sen kan du sälja resten. Bättre chans är nog svårt att hitta för kjolpaketet är riktigt ovanligt. Och det är ju helt klart det snyggaste man kan sätta på en E32'a. |
|
|
InfiniteObscurity> Verkar vara ett bra projekt det där. Lite kärlek så är den nog riktigt smutt. Med vänlig hälsning R 2 the N |
|
|
Jo, var tänkt att jag skulle renovera den helt. Men nu står m5'an i varmgaraget istället. Vill inte ha 7'an stå ute i vinter. Hoppas att det finns någon som vill ta över den och fortsätta renovera. Bjöd på en Ac schnitzer 3.7L motor på Ebay förut, men den gick för en jävla massa pengar tyvärr. Hade varit fint att få tag i. Annars hade jag planer på att lyfta i en s38 eller bygga om b35'an som sitter i. |
|
|
ja det låter kanske lite intressant ska fundera och kolla runt lite till återkommer till dig infiniteobscurity ridin´ royal E32 |
|
|
Jo, hör av dig om du är intresserad. Låter bilen vara påställd ett tag till. Vinterdäck kan jag nog ordna fram ifall att köp bli aktuellt. Har du bara tid och plats så är det nog ingen dålig affär att köpa bilen, ta kjolpaketet och sälja resten i delar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.