|
|
|
|---|---|
|
Håller på att fixar ihop bilen men vet inte vad jag ska ta för henne när hon är klar. Vad tror ni? rutn en 20k borde jag väl kunna få? Bilen: BMW E34 530 -89 Bytt 2007 och har gått ca 150mil. Alla stag/länkarmar fram Pris: 4000kr M5 krängningshämmare fram och bak Pris 1500kr Powerflexbussningar i framvagn och bakvagn Pris: ca 4000kr Bilstein Sprint B8 och Eibach fjädrar Pris: ca: 8000kr Nya fjäderbenslager Pris: 400kr Fjäderbensstag fram Pris: 1000kr Nya oljor i allt mm. Mao bilen är nästan sprillans i chassiet och har rätt bra väghållning. Skickar med vinterdäck 15" med dubb, originalfälgar 15" med ok däck samt 17" M5E34 fälgar med ok däck. Bilen är rätt rostfri och rak. Finns någon rost blema men inget allvarligt. Vad tror ni? | |
|
20 - 22k borde inte vara omöjligt med en köpare som uppskattar det du lagt ner på den. /mvh jocke Numera Jeep ägare. |
|
|
Ovanlig vagn är det ju... Ja,nog kan du säkert få en del extra pga det du bytt + förbättrat,men jag misstänker att de som vet att 535:or finns för "samma pengar" gör ju att den inte springer iväg direkt för styva 20000 ändå...misstänker jag. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.