|
|
|
|---|---|
|
Länk Kom precis efter olyckan inträffat och polisen spärrat av vägen. Fruktansvärt halkigt. Har man sett lyktstolpens konstruktion så förstår man varför skadorna blev så omfattande. Ett under att ingen omkom | |
|
Fyy... vilken otäck olycka. Vi får hoppas att killen på som fortf ligger på IVA klarar sig.. |
|
| vilken smäll.hoppas han klarar sig,utan allvarliga men i framtiden.En som har hela livet framför sig.Tråkigt o olyckligt... | |
| fattar inte hur de kan klara sig så bra.. Sex stycken i bilen och alla lever.. Med tanke på hur bilen ser ut så har de änglavakt... Hoppas killen klarar sig, jobbigt med skallskador.. :s | |
| E39a? | |
| Jag tror det var en E46'a. | |
| Mötte bilen strax innan kraschen. Den var då i färd med att köra om en pickup och fick ett otäckt kast som föraren dock såg ut att få ordning på. Sekunderna senare såg jag i backspegeln hur bilen gick över mittrefugen och kraschade... obehagligt... | |
|
Mustang: och då bara åker du vidare, eller vände du för att hjälpa dem? bara nyfiken Diesel-räsern /Rickard |
|
| Vände i rondellen vid Hagaskolan (är inom synhåll från olycksplatsen) men när vi kommit tillbaka till olycksplatsen var det redan massor med folk där, pickupen som blev omkörd stannade till exempel direkt såg jag i backspegeln, så vi åkte då vidare, ännu en åskådare/virrskalle brukar ju inte hjälpa räddningspersonalen direkt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.