|
|
|
|---|---|
|
Hej folk.... Har tänkt att sätta på att par CCFL ringar på min e 39. Är det någon som har gjort det på e39. 2. ska man plocka bort helastrålkastaren för att plocka bort glaset efteråt eller? Blir det ra med sådana ringar? Tack | |
|
Skuller oxå vilja ha en utförlig beskrivning på hur man monterar ccfl-ringar på E39! Köpte mina på stylabilen.se, men nån monteringsanvisning fanns inte att uppbringa! (KASST) Trots att dessa ringar nästan e dyrast på nätet! Är säkert en fis i rymden att sätta dit, men en beskrivning vore ju inte helt fel! Så om någon har köpt/monterat ringar från tidigare nämda så dela hemskt gärna med er av erfarenheter och tillvägagångssätt! |
|
|
Tjena grabs! Jag ska hämta ut mina CCFL idag, som jag beställt från xenonkungen. Enligt hemsidan så medföljer "en allmän instruktionsmanual (ej modellanpassad). ". Jag scannar in dokumenten och sedan kan jag skicka en PDF via mail då... |
|
|
Köpte mina till E38an från styletech och där följde en modellanpassad monteringsanvisning med, från demont av strålkastare till återmontage. Men det hjälper ju inte dig;) |
|
| Ni som köpt CCFL ringar till E39, är dessa hela ringar eller är de hästsko modellen? | |
|
De jag köpte från xenonkungen men, nu lämnat tillbaka, var hästskomodellen. Jag har fått intrycket att det enbart fanns denna typ men, där ser man. Btw, jag lämnade tillbaka ringarna pga att jag helt enkelt inte orkar ugnsbaka mina lyktinsatser för att kunna bända isär dem o.s.v. Ska satsa på en utbyteslampa istället, då jag ju har orginalringarna på min 01:a... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.