|
|
|
|---|---|
|
Hej. Min BMW-business radio krånglar. Den vill inte mata ut cd-skivan när man trycker på eject. Allt som hörs är ett litet surr. Det lustiga är att när jag stängt av radio och bil i några timmar och sedan försöker mata ut skivan på nytt så fungerar det. Men alltså inte när man precis lyssnat på en CD. Har någon haft liknande problem? Tänkte att det kanske beror på fukt, vad tror ni? | |
| Har hört talas om likande problem dock var det då med en specifik cd-skiva - modell sliten.. | |
|
OK. Det här var en ny skiva. |
|
|
Låter som ett vanligt problem. Jag har själv haft det och har läst om många här som också har haft problemet. "BMW M3 V8, finns det bättre?" |
|
|
Glömde tala om min egen lösning... På kort sikt: stoppa in en annan skiva och försöker bända upp skivan som redan finns inne. Funkar i typ tre försök av fem. På lång sikt: tröttnade på skiten, bytte ut mot en Alpine stereo. Ville först byta till en ny Business CD men var rädd att problemet förr eller senare skulle uppstå igen. "BMW M3 V8, finns det bättre?" |
|
|
Glömde tala om min egen lösning... På kort sikt: stoppa in en annan skiva och försöker bända upp skivan som redan finns inne. Funkar i typ tre försök av fem. På lång sikt: tröttnade på skiten, bytte ut mot en Alpine stereo. Ville först byta till en ny Business CD men var rädd att problemet förr eller senare skulle uppstå igen. "BMW M3 V8, finns det bättre?" |
|
|
Hej. Njae, det gick inget vidare att föröka pilla ut den med en annan skiva. Åker in till BMW ned den, så får dom ta och titta på den. Tack för hjälpen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.