|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte för några veckor sedan min första BMW. En 728 e38 blev det och den var billig. Lite för billig och nu får jag öppna lädret för att fixa alla fel som är på den. Men jag har fått mycket hjälp av forumet och vill tacka alla för hjälpen! Tack vare forumet hittade jag till Perre i Huddinge som får fixa mycket på bilen och han måste ju vara den bästa bilmecken i landet! Vilken servicekänsla! Min ABS-enhet är trasig och för att testa att den verkligen var trasig, så fick jag låna en fungerande av honom över helgen för att testköra och se om det var det som var felet. Tipsen på forumet talade om modulemaster.com som jag nu har skickat min absenhet till för lagning. Och Perre lät mig låna en trasig under tiden för att det inte skulle komma in smuts i kontakterna! Fantastisk service!!! Sen har jag en mängd fel på bilen som måste fixas, tanken läcker, pixlarna bråkar som hos alla andra, så det kommer komma mängder med frågor från mig framöver :-) Upphängningen i både framvagnen och bakvagnen verkar slut och ska lämnas in imorgon hos Perre för att fixas. | |
|
Välkommen! Många av dina frågor är säkert besvarade. Så har du frågor och inte orkar vänta på svar. Sök, frågan man vill ha svar på har ofta varit ställd och besvarad 10ggr om =) Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.