AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
587

Frontad höger ytliga skador

Visa användare
1.986
Frrla
volvo 242 -75
volvo 244 GL -80
volvo 245 GLT -84
första halkan. kom i 30 km/h på 50väg i en korsning där jag kört mkt fortare förbi tidigare på kvällen. framdäcken planade och jag åkte sakta in i en lyktstolpe.

framskärmen, spoiler, grillramen, blinkers, en massa plast och en bula på huvkanten.
rätade innerskärmen och stötfångare.
verkar som att allt annat klarade sig.
skruvat bort framskärm och kollat. verkar som enbart ytliga skador.

har varigt inne på bildelsbasen och kollat efter reservdelar. men inte hittat mycket vettiga saker. åker och hämtar gärna delar i närheten av Ånge där jag bor.
Spoiler verkar grymt svår att få tag på. FÄRG BostonGrön Metallic

är mycket tacksam för tipps

Ps köper färg och lackar om BILLIGA delar :/

Bmw OWNZ
Ex
940
ExHonda
325i Coupé -94
528i Touring -97
Är det en coupe eller sedan? En ny skärm kostar inte mer än 600-700kr till sedan, medans coupen ca 2300kr. Grillramen kostar ca 700kr, sedan är det väl lackeringen som drar iväg lite. Men det är väl rätt stor risk att du åker på det iaf. Slipper du jävlas med rost och skit om de3t blir nya saker.
Lilla m-läppen till fronten kostar 600kr etc.
Nä, helt klart trist, det drar snabbt iväg med pengarna fast man bara krockar lite lätt.
,,men en hundring här o var, så blir det ju en del pengar att spara på begagnade delar.
Lycka till iaf!
Visa användare
1.986
Frrla
volvo 242 -75
volvo 244 GL -80
volvo 245 GLT -84
okej. ringde runt på typ 100 skrotar. nä men många. och det bästa och billigaste jag kom över var NYA grejer. (pirat då) OCH samma pris som du skrivigt. men spoilern gick på 1800kr och det var en lite större och färdig för lackning. vet inte rigtigt vad för nån det var. men den var snygg i alla fall xD

tackar! dina tipps var till stor nytta! :D

Bmw OWNZ
Visa användare
1.986
Frrla
volvo 242 -75
volvo 244 GL -80
volvo 245 GLT -84
vanlig 4 dörrars xD

Bmw OWNZ
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.