|
|
|
|---|---|
| kan man köpa trimkam till en 3.0:a 72:a?? | |
|
Här kan du säkert hitta en Länk Per L |
|
| tackar:) får se vad det blir för skoj av detta!! är dina i toppskick? | |
|
Mina bilar menar du? Nja, det kan man väl inte påstå! E24:an importerades från Tyskland 1985. Sedan tog det 1,5 år att renovera den (Svetsa, blästra, lackera, dinitrolbehandla mm). Besiktigades med en 528i-motor som omgående kördes sönder av frugan (men det var mitt fel). Då hamnade det en 635-motor från -84 i den. Jag har inte kört mycket med den (kanske 15.000 mil) och den är i huvudsak i bra skick fortfarande. Har kommit litet ytrost som behöver åtgärdas bara. E3:an kör jag med dagligen fortfarande och den är i bruksskick. Den är aldrig renoverade (mer än det som behövs för att hålla den i drift). Den ser mycket rostig ut då jag satt på dom sämsta delar jag har (kofångare och annat krom, huvar och dörrar). Om några år är det dags att skruva bort dessa dåliga delar och sätta dit original "orostade" delar. Karossen är också helt rostfri. Man kan knappt ens hitta ytrost någonstans. Lacken har för många år sedan förlorat sin glans! Men med tanke på att den hittills gått 73.000 mil så är bilen i mycket bra skick! Om än ful! Per L |
|
| okej! finns det några bilder på någon av dom? | |
|
Nej, inga för allmän beskådan! Per L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.