|
|
|
|---|---|
|
Ciao! Min inredning är väldigt lortig. Det ser ut som en häst bott i kupén. Jag undrar om det finns något vettigt gör det själv kit, eller ska man helt enkelt vända sig till en rekondare. Jag är inte särskilt rik, vanlig medelinkomsttagare så det gäller att prioritera... MVH Kjellen | |
|
Lägg ut ordentligt med friskt hö innan du sätter dig ned i spiltan, du lär slippa både wunderbaum och kan njuta av den friska lantluften:D Ta en blomsterduschspruta, i med lite doftin eller aftershave(ett par cl på en hel flaska), spraya och dammsug med en bra dammsugare, noga. Torka alla plastytor med en disktrasa som du sköljer i en hink med varmt vatten och ett par droppar diskmedel. Putsa rutorna noga. Om du inte är nöjd med två varv av detta skulle jag rekommendera tex Jörgen på Valhallavägen och låt honom kema sittytorna på klädseln behöver inte bli så farligt dyrt men som nytt blir det. Skadar inte att åka förbi och fråga. Mvh Asken |
|
|
Med tanke på att du tillhör den skaran personer som är mån om skick och utseende så är det kanske inte helt fel att ta ett pat med en rekonare. Asken har ju en firma som han pratar varmt om. Senast jag gjorde ren en bil med tygklädsel på firma tog de 1100:-, men det var nog värt det. Är ju ofta tyget som är svårt att få riktigt bra om det är på hästskit stadiet. |
|
| Hmm undrar om du har någon spionkoppling Asken :-)) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kjelle:Det har sina nackdelar att ha bilen stående i fjällen.De använder allting som stall. Vad var det för virus du skickade till mej häromdagen ??? MVH Hasso |
|
Remote via hassos dator: Kjelle, kan det inte vara spår av fjällkor?:)) Sail: Spionkoppling? JAg är för senilcement nu, vänligen förklara så även IQdiskmaskin förstår, merci)) Mvh Asken nära bunkern... |
|
|
Hasso>> Jag gick in på Hotmail. Läste ditt mail... Jag blev väldigt överraskad då jag inte skickat något mail till dig. Särskilt som jag inte använder det gamla hotmailkontot längre. Det måste ha varit ett sånt där mail som kopierar sig själv och skickas till alla adresser i adressboken... Inte vet jag! :-) Du får lita på mig när jag bedyrar att jag inte sysslar med sånt. MVH KJELLEN |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
You got mail Kjelle :) MVH Hasso |
|
Inget virus får man hoppas... MVH KJELLEN |
|
| Kör över med våtdamsugare, tar det mesta ink. mögel | |
|
Asken: Det var väl snarast det där med att jag började skriva mitt inlägg där jag nämner ditt namn samtidigt som du skriver ditt. Och apropå det där med senildement...Gör som jag: När folk påstår att jag är glömsk blånekar jag. Glöämmer aldrig något,,,bara förtränger vissa detaljer. |
|
|
Sail: var trött då...:) Senilcement, förstadie till senildement:) Ska lägga tipset på minnet: |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.