|
|
|
|---|---|
|
hejsan! jag är sugen på en bmw 525 e60 2003.a och den har varit tjänstbil och har gått så gott som 13900 mil jag har funderat en hel del nu jag behöver hjälp om det värd att sattsa på en sådan bil som har gått så mycket och vad ska jag tänka på innan jag slår till vad som locker mig på denna bil att jag får en hel del rabbat på denna bil slut priset skulle hammna runt 150.000 är det värd? tack för alla svar | |
|
Det låter som ett väldigt-väldigt bra pris för en E60... Sedan skulle inte jag bli skrämd av miltalet, en BMW är gjord för att rulla långt :) |
|
| hej och tack för svaret. priset var ex moms sedan jag undrar om det kamerm på den och vad ska jag tänka på jag menar vilka sjukumar kan ha bilen. tackar | |
|
Det är kedja på E60. Fanns några sjukdommar t ex PDc som krånglade men detta borde var åtgärdat för länge sedan. Miltalet skulle jag inte bli skrämd av om den är servad riktigt. Priset verkar ju riktigt bra. Vad är det för utrustning på den? When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| hej, allså det ända utrustningen är xenon-ljus resten är grung utr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.