|
|
|
|---|---|
|
Nyfiken på hur dessa bilar står sig i intervallet 100-200. Vilken är snabbast? Skulle gärna ha en riktig Autobahn-dräpare för rimliga pengar, läs under 400 000:-. Andra alternativ? 335d E90 760 E65 M5 E39 M3 E46 Alpina B12 6,0 E38 850 CSi E31 | |
wowwe |
Du behöver snart inte tänka på det faktiskt då Tyskland skall gå till val om fri fart. Majoriteten 58% är för 130 km/h begränsning faktiskt så det kan bli verklighet redan 1 mars 2008!!! |
|
760:in och M5:an borde nog stå överst på pallen i den intervallen. Mvh Markus |
|
| e65 måste vara den som är bäst för autobahn | |
|
Ang fri fart så har jag tolkat antydan i media att Merkel inte gillar fartbegränsningar. Hoppas verkligen att de "tre strecken" fortsätter vara verklighet. Vet ni nåt om tider för ovanstående bil-monster? 100-200... |
|
| bäst av allt är ju vridmomentet oj oj kanon. | |
|
Är m5a riktigt frisk och har alla sina hästar i stallet, ska den vara snabbast tätt, tätt följd efter m3 e46, Jag skulle rekomendera m5 e39 helt underbar bil både sport och lite komfort. |
|
| Tror också på m5 e39,brutalt snabb i hög fart.Sedanär såklart komforten än bättre i e65. | |
| Porsche 993 tt alt 965 is the shit för dom pengarna | |
|
wowwe: Så länge Tyskland har Merkel som chef så tror/hoppas jag man inte sätter stopp för den fria farten i Tyskland. Freie fahrt für freie Bürgern Länk |
|
wowwe |
Jag hoppas verkligen att det ej kommer att bli så. Jag åker ner till Tyskland minst 3ggr om året och kan bara säga att det är höjdpunkten för mig på året. |
| Självklart är B12 6,0 valet nummer ett, trots priset :) | |
|
Jag saknar Audi RS6 och E55 AMG i den listan... |
|
|
Ursäkta, såg först nu att frågan endast behandlade BMW! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.