|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte en M ratt på Blocket till min E34 häromdagen i annonsen stod det att den passa E30 och E34 fine tänkte jag men nu visar det sig att den inte passar i min bil det splinsade centrumhålet är för stort. Kan man göra något för och få den och passa i min E34 ? villken bil är den avsedd för från början ? Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? | |
|
Tror jag har kommit fram till att ratten passar i E30 och E36 BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
Skulle tro att den passar E36 bara. E30 och E34 har samma splines. Jag har en ratt som jag köpte från en M5 i min 320. Kan ju tipsa om bildelsbasen. Privatannonserna ligger på runt 1000kr för en M-ratt och min köpte jag för 600 på bildelsbasen och då var den i riktigt bra skick. Sök där istället. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Ok ska kolla bildelsbasen, Tack ! BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
Hitta en massa rattar på bildelsbasen men det är svårt när det inte finns bild ibland står där typ tre ekrad skinnratt M men det finns ju mer än en modell av M rattar, nåja har mailat nån firmor om bild så vi får se vad som händer. Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
Ja man måste ligga på dem ordentligt för att få nåt ur dem. De verkar inte alltid vilja ha delar sålda utan tycker mest att man är en jobbig rackare som vill se bild på delen. ///BMW - Was sonst! |
|
|
kan tänka mig det Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.