|
|
|
|---|---|
| Jag vore tacksam om någon kunde rekommendera några snygga 18 tums alufälgar.Dom får inte vara hur dyra som helst ca: 2000-2500 kr/st.Var kan jag hitta bilder på bmw 500 serien med snygga fälgar. | |
| y-rondell eller bbs-fälgar tycker jag... | |
| Varifrån kan man köpa y rondell och vad kostar dom? | |
|
www.gummihuset.se Sök på SUPER DTM de är exakt likadana som Rondell Y fälgar o inte alls lika dyra. Köpte 2 framfälgar därifrån efter det att mina org rondell Y blivit skeva o jag ser ingen skillnad på dem. |
|
|
Har själv Rondell Y fälgar på min. Är helnöjd med dem. 8,5 tum fram, 10 tum bak. :-) |
|
|
Y-rondell tror jag att det blir.Undrar hur det skulle se ut om man lackade hela centrumet blanksvart.Min bil är silverfärgad. Varifrån köper man fälgarna billigast? |
|
| Skall man köpa 17 eller 18 tums,Jag tänkte inte dänga på några superlågprofildäck efetrsom jag vill ha en mjuk och komfortabel körning.Kör sällan på motorvägar. | |
| ska du ha komfort så gå på 17" med 18" blir de lägre profil o de kommer studsa lite mer,dock inte så farligt men de märks. | |
|
Länk Kolla min 528:a med stjärneker 124, 18" E60-fälgar. Snyggt, lagom diskret, med originalutseende, ser lite "nyare" ut. Hade rondell 58 17" Innan, och kan säga att det blev märkbar komfort- skillnad till det sämre när jag gick upp på 18-tum. |
|
|
Måste hålla med 124" är riktigt snygga både på e60 och e39 då speciellt i touring utförande. Finns många som gör kopior på dessa tror inte du får BMW org för 2500:- Lycka till When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| Mina är replikor, då originalen inte passar på E39, för litet centrumhål. | |
| Nu har jag hittat Rondellfälgar på en annons 8.5X17 et 13 74,1 fram och 10X17 et 15 bak. Passar dom till min bil? | |
| Det sitter 235/40 fram och 255/40 bak.Blir det som att åka på en skottkärra eller? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.