|
|
|
|---|---|
alen |
vad kan jag ta för min 520ia exutive -95 med ac, aut., delläder i två färg, mörk tre, larm med clås, alu + vinterd.,cd, 2xairbag, 16000mil med servicebok bilen är fjord grå met i nästan ny skick |
warchild |
Pröva med ca.85 000 kr Snyggaste bilarna i stan |
Likvid |
Du får max 50000:- för en sådan bil på gatan. Bilhandlare betalar kanske runt 35000:- för den om du byter in den. Det är ju gamla E34 karossen och den har ju faktiskt gått rätt mycket. Jag är inte taskig på något sätt men det är vad man får om man vill ha sålt bilen. |
alen |
en 95-a för 50000 ????????? |
Bjudko |
Hm kanske lite mer än 50´men d priser man ser i annonserna är fantasipriser som säljarna drömmer om på nättern... 2000 spermier varje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
alen |
de kostar en hel del över 10000DM även i Tyskland |
|
Håller med, 50 000 är på tok för lite. Lägg på 10-20 000 så låter det rimligt. Gå gärna ut med runt 80 000 och känn efter, är bilen i mycket fint skick med välfylld servicebok och man hittar köpare som uppskattar just sådant (vi är många som gör det!), då är det inga fantasipriser, såklart.. Är bumsingen väl skött så är 16 000 mil ingenting, bilen är ju bara 6 år. Executive...innebär en del godis också, dessutom. Mvh Gunnar. Mvh Gunnar, BMW 540IA-93. |
|
Bjudko |
Inte skicket som ska avgöra priset jämt, ålderna på bilen skall ta ut sin rätta... 2000 spermier varje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
|
Bjudko???? Klart som fan att skicket avgör priset... man börjar fundera om du är "bilhandlare"? Går du efter listan bara... mil och årsmodell. En 520i-95 Executive får man betala från 70-75.000:- för, beroende på skick, utr och historik. En välskött och fin BMW SKA kosta mer en ett vrak! Mvh Jocke W |
|
alen |
mkt bra sagt Jocke W "en välskött och fin BMW ska kosta mer en ett vrak" o0ch tyvärr det är gott om skrothögar i Sverige |
|
Ja det är gott om över värderade 520`s också 80000:- lycka till. 65000:- till 72000:- då ligger du helt rätt. 80000:- det är bilhandlar priser de. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.