|
|
|
|---|---|
andersw |
Tjena, skall köpa 18-års bil snart, naturligtvis en BMW. Men problemet är att jag inte vet vilken modell jag skall välja. Vilken av dessa bilar är roligast/har bäst köregenskaper m.m av de som står nedan? Finns det nån sida där man kan se vilken utrustning det fanns att välja på när bilarna var nya så man är säker på att bilen nästan är fullutrustad? BMW 328 96-97 BMW 328 cab 95 BMW Z3 1.9 96-97 MVH\ Anders |
|
Den frågan är inte lätt att svara på! Vad har du för bil-behov? Du måste nog ställa dig frågan vad skall jag använda bilen till? Av de tre du räknar upp kan man nog säga att 328-caben har lite av de båda andra bilarnas egenskaper-en kompromiss av de andra två. Är det viktigaste att bilen är fullutrustad eller att du har den utrustningen som DU vill ha (status/funktion)? Mvh |
|
andersw |
äsch...bilbehov o bilbehov....utrymmen osv spelar ingen roll....men det skall vara en r_o_l_i_g bil....skall sanningen fram har jag kanske inget bilbehov...men när man e 18 vill man ändå ha en! bilen skall vara nästan fullutrustad ja.... vilken hade du själv valt om du hade varit i min sits? MVH\ Anders |
|
Roligt är något väldigt subjektivt! Men okej, jag hade nog tagit 328-caben under förutsättning att det är samma pris på dem och de är i normalt skick. Ingen av bilarna är någon dålig förstabil precis. Mvh |
|
ossism |
jag skulle ta cabben. jag köpte min första bil i början av juni förra året. jag jag åkte runt o kollade på cabbar o coupeèr, speciellt M3:or. (jag bestämde mej att jag skulle ha en M3:a när jag var 13.) men sen såg jag min touring, då sa det PANG!! körde cirka 500m med den. sen var det bara att åka o betala. jag kan säga att känslan som man får när man kanar runt med en sån första bil känns maxad! låt hjärtat styra. då menar jag inte tjejen. touring ska d va! |
|
Hej, Jag hade en VW 1500, bubbla, cab som första bil.... fick den som examenspresent.... tycker du ska satsa på en sån oxå... sen kan du byta till en BMW och VERKLIGEN uppskattta BMW... eller gör som du vill.. men jag skulle nog köpa en snygg slit å släng bil... mvh |
|
|
önskar att jag hade råd med nån av de bilarna själv.... men men.... lycka till! köp 328-cab-roligast-snabbast samt rak 6:a! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.