|
|
|
|---|---|
|
Hejs Jag undar om 3 serien någon gång såldes som facelift, med "gamla" M Aerodynamikpaketet? Kollar lite på en bil som har just detta, ser ju bra ut, även om nyare M paketet är grymmare. Har tagit ut en utrustningslista & den har M aerodynamikpaket från fabrik. Bilen är tillverkad 2001 så det måste ha varit precis innan paket II kom? Nån som sett detta tidigare? Se bild! Länk | |
|
Vad jag tror så gick det att välja mellan de två. Här är en till: Länk |
|
|
heltsonika: den sista är en 04:a och då fanns det garanterat inte att välja som tillval. Bilen har ju ingen M-sportutr i övrigt så fronten är säkert eftermonterad... ___ //Ulf |
|
| Precis som Programmer påpekar så saknar den M-sport utrustning som exempelvis sportstolar. | |
| Det gäller att skilja på M-Sportpaket och M-Areodynamikpaket. Det kan tydligen inte säljaren i annonsen som heltsonika länkar till, efterssom det står M-Sportpaket. Fast den ser ju fakriskt ut att ha komplett M-Aerodynamikpaket I. En del säger att det gick att välja 2004. Jag vet inte. | |
|
Det är riktigt att säljaren borde har skrivit M-Aerodynamikpaket I istället för M-Sportpaket I. Egentligen hette dom aldrig "I" rätt och slätt M-Aerodynamikpaket och M-Sportpaket. Jag skulle dock vilja påstå att M-Aerodynamikpaket, I som II, aldrig fanns som enskilt tillval utan var en del i respektive M-sportpaket. Jag vill också påstå att E46-facelift aldrig såldes med M-sportpaket I och således inte kan ha M-Aerodynamikpaket I från fabrik. ___ //Ulf |
|
|
Jodå, M-Aerodynamikpaketet fanns som enskilt tillval. Det minns jag från när vi beställde en 320d 2003. Det var billigt, typ 5500:-, att jämföra med typ 35000:- för M-Sportpaket. Mosse hade ju också kollat upp att bilen han tittade på hade M-Aerodynamikpaketet (I) från fabrik. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.