|
|
|
|---|---|
|
Måste ställa en fråga till crew på Autopower! Fick idag se denna om NicoTeeth ifrån nicomarket.com. Tar ni in vilken reklam som helst på AP så länge ni får pengar för dem? Jag anser (nu kanske jag är helt fel ute med vad den syftar på) att den reklamen är helt fel ute. I dagens läge när folk till höger och vänster försöker sluta röka, sluta snusa osv så kommer det en reklam för tandkräm med tobaksextrakt!! Why?? Hoppas nu bara att det inte är jag som är helt borta för stunden och inte fattar eventuell ironi i reklamen! Diesel-räsern /Rickard | |
|
Var visst fel ute.. Det var ansiktskräm med tobaksextrakt och tandkräm förstärkt med tjära. Tycker ni själva detta är lämpligt? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Är det någon som tittar på vad det är för reklam som dyker upp? Har alltid undrat det... |
|
|
Ja tyvärr idetta fallet.. Såg mest att det var en bild med väldigt dålig skärpa i och fastnade en stund.. Men visst syns bannersen.. I nuläget är Ditec och MPH ganska väl synliga här bredvid --> Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Moralpanik? :) Gå in på sajten och kolla Länk , den är riktigt underhållande. Sajten är gjord av help-eu.com, ett antitobaks-projekt från eu! Så, ja, jag tycker verkligen att det är en lämplig banner på AP! |
|
|
Jag är verkligen ingen moralkärring i vanliga fall, och är denna sida gjord som en antitobaksgrej så känns den ganska långsökt.. Skulle vara i skrämsel taktik då för att man inte vill se ut som de på bilderna.. Långsökt.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
haha !!!! Tarzan, du var nog lite snabb att fördöma... |
|
|
Ja det känns så.. Får skylla på morgontröttheten! Diesel-räsern /Rickard |
|
| hehe... rätt roligt att du sågade den så hårt.. | |
|
Glädjande att våra skattepengar via usel propaganda ändå åstadkommer något gott, dvs gynnar AP. Mvh Mikael |
|
|
Det är störande med ALL reklam som öses över oss i alla typer av media. Precis som om man inte har annat för sig än att handla precis hela tiden Det mest fåniga av allt är när svenska producenter gör reklam för svenska produkter för det svenska folket och så görs reklamen på engelska :O hur dumt får det bli? Är inte svenska fint nog för reklam? (oftast på TV då tror jag) Dessutom verkar den mesta reklamen vara gjord för barn. Tandkräm som pratar eller simmar, Rengöringsmedel som pratar, och annat som är väldigt fånigt. Tur man kan byta kanal haha :) |
|
|
Jag tycker det blivit för mycket reklam på sajten nu.. sen att man har reklam för andra bilmärken än BMW är inte klokt... // M.V.H. Daniel |
|
|
Reklamen är perfekt placerad på autopower. Det är bara att minska fönstret på webläsaren precis så att det försvinner ;) Funkar perfekt på forumet. Högst upp på sidan är reklamen BMW-relaterad på något vis så den kan få vara med. AE |
|
| Ni som klagar på reklamen kanske hellre betalar några hundra i månaden för att få läsa och skriva på en reklamfri sajt...? | |
|
jag störs inte av reklam här på autopowersajten, har mitt fönster så att det döljs haha |
|
|
Jag var kanske inte så väldigt fel ute ändå, eftersom den reklamen verkar vara borttagen.. Och även om jag var snabb på att dömma den så kan den inte varit riktigt rätt eftersom jag reagerade som jag gjorde.. Eller?? hmm.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Om man vill undvika reklamen kan man köra Firefox och använda Adblock Plus. Tycker dock inte att den är störande och ser inte så många andra vettiga sätt för Autopower att få in pengar, att driva en sådan här sajt är inte gratis. Forumet bygger trots allt på deltagarnas (vilja att gratis dela med sig av sin) kunskap om BMW ... moraliskt sett så kan knappast AP ta betalt för medlemskap, iaf inte utan att börja betala sina kunnigaste forumdeltagare för deras bidrag. Reklamen hjälper till att hålla AP igång och möjliggör gratisanvändare, glöm inte det. Tycker iofs att BMW Sverige borde stödja AP ekonomiskt (om de inte redan gör det), det gagnar garanterat märket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.