|
|
|
|---|---|
|
Hade tänkt sälja bilen men beslutade idag att den är ju så jäkla bra och i fint skick nu att det är bara dumt att sälja den. Precis allt på den fungerar, förutom fjärren på nyckeln, och inte en rostfläck finns längre på den. Alla pixlar lyser. Motorn går strålande. Har i dagarna även servat den inför försäljning. Däcken är kanon och nya vinterdäck finns på fälg. Monterat 2 tv skärmar bak för barnen och dvd spelare. Orginal navigator. Hämtar hem den från lacken imorgon då någon har haft kul med att repa och slå på den. Någon som har varit avundssjuk kanske. Varför skulle jag sälja den? Vad tänkte jag på egentligen... Det enda som jag verkligen saknar i bilen är skinn då jag är kanske en av de enda med plychklädsel i en 740. /aimo | |
|
Behåll bilen om du är nöjd med den. Du kommer inte kunna byta till något som ger lika mycket bil för pengarna ändå. Köra V8 är dessutom riktigt trevligt :) __ Bilblogg: Länk |
|
|
Hmm, Skinn, när är det egentligen eftertraktat? Svinkallt på vintern, skållhett på sommaren, luktar unket, spricker om man inte smörjer det 3ggr om året, å halt när man fläskar på. enda tillfället skinn är eftertraktat är om man har barn som grisar ner, men grisbarn får väl inte åka i sjuan.... eller? Jag letade efter en sjua med bra "ickeskinn" när jag skulle köpa, hittade en med halvskinn, lite ovanligt så jag e nöjd.=O) |
|
|
Konstigt gotis att det var så svårt att hitta nån då om det är så förträffligt utan! Mvh Danne |
|
|
Köper aldrig mer bil utan helskinn. Det är skönare, ser bättre ut, luktar bättre och håller längre. Precis som med allt annat finns det förstås bra och dåliga skinnklädslar, samt sådana som skötts illa, kanske är det kategori 2 eller 3 som herr gotis råkat ut för... Wilhelm Svenselius |
|
|
Skinn ska det vara. Hållbart, snyggt och skön känsla. Enda tyget som är ok är väl tyska 80-tals tyg porsche, bmw och mercedes. det är vad JAG tycker :) |
|
|
Men vill man uppgradera en E38 med en skinninredning är det inte direkt svårt. Skinnklädseln finns att köpa över allt och billigt är det också. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Jag håller med Mugge, har man en bil man gillar så köp en uppsättning skinnsäten. Det finns mycket annan utrustning man gärna skulle haft som är mycket svårare att eftermontera. /Mats J |
|
| Tycker iallafall halvskinn e BÄST! pilutta er =O) | |
| Tänkte precis som ajhp sälja min E38 men kom också fram till att det inte går att få mer bil för pengarna. Bara att fortsätta att förbättra och njuta. I mitt fall var ju dessutom valet att behålla extra lätt, har ju Buffelskinn. ;) | |
| Jag har en blå plysch i min, paneler och resten är även det i blått, finns det mörkblått skinn att få tag på istället? Letat som en galning men inte fått tag i nåt. Vill helst inte ha svart då det skär sig mot resten... | |
|
Jo, du gotis. Jag har två barn som alltid får åka i våran bil och tänker absolut aldrig förbjuda dom att äta godis eller glass en varm sommardag. Det är inga grisbarn men de flesta barn "grisar" ner, det är rätt naturligt och det går att göra rent. Vill ha skinn pga mycket stilfullare ock lättare att hålla rent. Har ju grå plychklädsel så det blir ju lite mer än bara säten och dörrsidor att byta ut eftersom jag inte vill ha grått skinn. /Aimo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.