|
|
|
|---|---|
| Finns det någon på forumet med erfarenhet av BMW:s orginalförsäkring, www.orginalforsakring.com. Jag vet att priserna är ok, är ute efter erfarenheter när ni behövt använda er av försäkringen. | |
|
Dom är väldigt bra att ha och göra med. Väldigt tillmötesgående och det klart bästa försäkringsbolag jag har haft när man behöver använda sig av försäkringen. Men jag återkommer om ett par dagar med ett dagsfärskt utlåtande, jag har en lite skrapad fälg som jag är väldigt spänd på att se hur försäkringskillen agerar. Misstänker att dom kommer att försöka snåla på den fälgen. Blir det inte en ny fälg där så kommer jag att bestrida det beslutet. |
|
|
Jag har tidigare haft Originalförsäkring och varit nöjd med både priser och hur dom hanterar skador. Har iof bara haft 2 skador men det har fungerat smidigt. När jag förra året flyttade till en mindre ort så skjönk givetvis premien men väldigt lite enligt min mening och när jag kollade upp andra bolag så var If betydligt billigare och det är numera det bolag jag har. Det konstiga i sammanhanget är att det är If som driver Originalförsäkring men av någon anledning så måste dom titta på olika statistik... ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.