|
|
|
|---|---|
|
Hej Har försökt dammsuga nätet på en e46 sedan (gärna titansilver) utan m-paket och m135 men kan verkligen inte hitta! Jag sitter och smider planer inför våren och skulle verkligen vilja se hur det ser ut. Är det någon här som har något tips eller nån bild på lager? Har även kollat på e46 fanatics arkivet men inte hittat något där heller. /Alexander | |
|
Här är en: Länk Hittad under: Länk Om nu inte den länken fungerar...så är det under "Galleriet" i menyn här till vänster, sedan "PowerUser-galleri", sök på E46... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Några till: Länk Länk Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Hej ufo Tack för länkarna Det är just kombinationen e46 och fälgen dubbeleker 135m jag efterfrågar. Bilen har jag redan dock med dubbeleker 68m. Till våren är jag dock sugen på att införskaffa andra fälgar, nämligen dubbeleker 135m. Dessvärre är kombinationen e46 utan sportchassie och 135m fälgarna något som jag inte sett röken av. Du kanske fortfarande har sett kombinationen? Mvh Alexander |
|
| Du hittar några om du bild-googlar på "bmw m135" | |
|
Alexander: ...aha...jag tolkade det som att du menade utan BÅDE m-paket och m135-fälgar... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Det finns lite bilder i min fd frilansarblogg på min 330 innan jag monterade m-paket på bilen. Här är en bild: Länk Det är en coupe så sportchassi har den standard. Ufo: Ingen av bilarna du länkar till har 135M parallelleker? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ufo: My bad, läste nu att du skrev utan både m-paket och 135M Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Godkväll Tack för inläggen. Jag misstänker att jag varit lite otydlig.=) Det jag undrar om är om någon har sett en bild på: -e46 facelift (gärna i titansilver) utan sportchassi och utan m-paket /superstar ps. wendtan: När skall du byta ut traktorn till en BMW ? =) ds. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.