|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Som sagt, normännen är bra att göra affärer med. Även jag har såld en uppsättning BBS split till Norge. 8x16" RS021 med orginal guldcentrum. Skulle också hamna på en M3 E30. Carl L: Värdet på dina fälgar utan däck borde ligga mellan 3000:- och 4000:- beroende på skick. Med däck bör dom ligga mellan 4000:- och 7000:- beroende på fälgarnas skick och däckens kondition. Det är i alla fall vad jag skulle kunna tänka mig att betala för dom, om jag nu vore på jakt efter såna. Och kom ihåg: Ingenting är värt mer än vad någon annan vill betala! |
|
|
Angående norrmän. Killen som köpte e24:an flög utan att tveka från nånstans i sydNorge hit till Umeå, köpte bilen och körde hem. Han som köpte fälgarna körde bil från Oslotrakten till Umeå, öppnade plånboken och så var det bra med det. Det tycker jag ändå är rätt cool. Själv tvekar man om ett objekt är 10 mil bort. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
Då måste det var Norskt blod i mig, för jag har åkt över 100-150mil åtta gånger för att köpa bil. Och jag håller med Norrmän är suveräna att göra affärer med, sålde min Hellrot 540i/6 dit, försök fick han övertala mig att sälja och sedan sätta in 15tkr i handpenning utan att ha sett bilen eller fått något kontrakt=) Ja vad kan jag säga, mer än #736 kom i rätta händer, avställd för vintern är självklart men att inte köra i regn, det slår även mig=) Visst jag skickade tillbaka pengar när den Norska bilprovningen upptäckte läckage på dom främre stötdämpare som SBP missat ett par dagar innan försäljningen så förtroendet var ömsesidigt=) Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.