|
|
|
|---|---|
|
...att Paap har fått ett rött kryss på sin användare. Kanske nått med automatiskt med servern och mailadress? | |
|
Även om kontot är manuellt spärrat är det helt korrekt, i min mening. Hindrar att någon gissar lösenordet och missbrukar kontot. Wilhelm Svenselius |
|
|
Varför skulle man vilja ha kvar ett aktivt öppet konto på en person som tyvärr aldrig kommer att skriva något igen? Det är helt rätt att spärra det så ingen kan använda hans konto //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Reagerade också negativt när jag såg det, men kom sedan fram till liknande slutsater som W2k. Mvh Mikael |
|
|
Ett svart sorgband hade varit smakfullare men blir väl i förlängningen svåradministrerat... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| En hyllningstråd istället kanske hade inte varit så dumt. | |
|
På nästan alla konton skickas det då och då ut automatiska mail såsom notifieringar på nya svar, nyhetsmail mm. När dessa automatiska mail inte kan levereras till användarkontots e-postadress, så spärras kontot automatiskt. Vi har dessutom blivit ombedda av anhöriga att stänga kontot just så att det inte skall ösa in en massa automatiska mail hela dagarna. Ett stängt användarkonto levererar inga mail. Ur flera perspektiv är det enligt mig helt korrekt att användarkontot är stängt. Rent grafiskt kan jag hålla med om att det inte är den vackraste bilden på sajten. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
| Jo, det var det grafiska jag reagerade mot. | |
|
Kan man inte lösa det grafiska genom att byta rött mot svart i detta fall? /Mats J |
|
kilroy |
Bra beslut av Tommie!! Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
| Återstår att ändra det fula krysset tycker jag till något annat | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Är helt rätt tycker även jag!! Dessutom så hade Paap ett så gott rykte här,att det knappast skulle kunna misstolkas! MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.