|
|
|
|---|---|
|
någon som vet vad totallängden på fjäderben inkl stötdämpare till en m5 e34? Mvh.JÖRGEN | |
|
Fram eller bak? Har en att fjäderben bak från M5 liggandes ///Micke |
|
|
Hur fan skriver ja. Har ett bak fjäderben från M5 e34 liggandes som jag kan mäta på ///Micke |
|
|
det är fram jag är ute efter Mvh.JÖRGEN |
|
|
Hej Jörgen! Ser att du inte fått nått svar ännu? Har du fått fatt i måttet på annat håll eller? Kan mäta å kolla i morgon för jag har ett liggande! |
|
|
jag har inte fått fram något så det skulle vara bra om du kunde kolla Mvh.JÖRGEN |
|
|
Tjena Jörgen. Var ute å mätte igår. Lite svårt å förklara hur jag mätte när jag inte kan alla facktermer eller har nån bild men gör ett försök ändå:-)! Mätte från kanten på "Tallriken" alltså den "Skiva" som håller ner fjädern å som ligger emot fjäderbenstornet å sen ner till där fjäderbenet slutar, allså den skarv som blir när man skruvat fast den platta som Tryck- strävan,länkarmen å styrleden eller vad det nu heter?sitter fast i... Lite invecklat kanske men får väll försöka förklara på nått annat sätt om det blev obegripligt,hehehe. Fick i alla fall fram att det är 71cm med reservation för nån cm. Hoppas det kan hjälpa nått eller att nån gör ett inlägg om dom har nått annat mått eller bättre förklaring, med bild kanske.... Mvh: D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.