|
|
|
|---|---|
|
Har letat med ljus & lykta efter "bolt on" sats med skruvkompressor till min 525 Touring 2005. Min bil är en tidig -05 med 192Hk motorn. Ingen jag har varit i kontakt med erbjuder detta trots att det verkar finnas gott om lösningar till "min" motor i äldre BMW generationer E46, E39 etc. Är det någon som känner till något företag som kan hjälpa mig? Tack på förhand! Mvh Daniel M | |
|
HAr inte esstuning.com någon sats? Mvh Asken |
|
|
Daniel M: En början? Länk |
|
|
Tack för er respons! Asken: ESS har tyvärr ingen kompressor sats till min bil. De har till E60 2,2L samt till äldre E60 3,0L 231Hk. Samt diverse applikationer till "min motor" i andra modellkoder. De står annars högst på min "julklappslista" med tanke på hur proffsiga de verkar. Har bla läst din artikel om ESS 540i samt talat med Per på Bil och motorteknik i Huddinge mfl. Alla lovordar dem. starre: Tack för länken. Det är en bra början! Mvh Daniel M |
|
|
Daniel M: Köp dig en extrabil ist:) Mvh Asken |
|
|
har du pratat med ESS eller bara kollat hemsidan? allt ligger av förklarliga skäl inte på hemsidan. |
|
|
Asken: Tilltalande tanke men garage+uppfart är tyvärr för trångt för fler bilar än min & frugans..:-) nagge: Jag har mailat ESS och de har inte svarat. (tolkar det som att de inte har ngt att sälja/tjäna pengar på... Av de andra företagen jag har frågat i Tyskland & USA har vissa svarat att de inte har ngt att erbjuda till min bil. Mvh Daniel M |
|
|
Slå en signal istället, norka är inte så svårt ;) |
|
|
norska ska det stå såklart. |
|
|
4yi ESS tuning har tagit tag i saken. De har nu två olika kit att erbjuda. Det bästa inkuderar laddluftkylare, laddtryck 8PSI, effekt 300Hk, vrid 360Nm. Nu ska det beställas. Tack till alla som bidragit med information! Mvh |
|
|
tufft. /mvh jocke Numera Jeep ägare. |
|
|
Daniel M: Blev det någon kompressor-kit till 525:an? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.