|
|
|
|---|---|
|
Plötsligt en dag när jag med nyckeln skulle låsa upp bilen (Z3 C) via fjärr, låses endast bagage och passagerardörr upp, likaså vid låsning. Det går dock att öppna centalt med nyckeln i dörren. Inte lika kul när funktionen finns och det bör ju fundera. Tror inte heller att det är kylan då det ej varit så kallt i skåne. Någon som tro sig veta/ känna igen liknande symptom? Har mekanismen gått sönder eller är det strömförsörjningen som har ett brott någonstans? Tacksam för svar! MvH Hd | |
|
Jag har prcis samma problem med min bruks-Golf, har kommit fram till att fukt trängt in och den förångas då bilen stått i solen nu på hösten, och "ångan" lägger sig någonstans så det blir "kortis" någonstans för att felet försvinner senare om jag luftar dörren eller om den står kvar i solen en stund men kan återkomma i ett senare tillfälle, och precis samma sak hände då min grabb hade tvättat sin BMW 3-serie, så ditt fel kan härröra från liknade betingelser och det ska bli intressant vad någon annan skriver i inlägget mvh Uffe/bildock |
|
| Motorn till c-låset i dörren som gett upp. Kostar ca 1500:- att fixa hos bmw, arb+delar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.