|
|
|
|---|---|
|
Hur många av (572 st) ovanstående modell är Svensksålda? Vad är det för prisbild på sådana bilar idag? Skiljer det något mellan en 89:a och en 92:a. Det är alltså sugmotorvarianten på 254 Hk jag efterfrågar. /Johan | |
|
Vad jag förstår så är det bara den röda med reg.nr CXL...., som Söderström(Förenade bil) i Malmö körde runt i när den var ny. prisbild , gissning på ca 80 tusen för en fräsch lågmilare i original och med seriös historik, oberoende årsmodell. |
|
|
Ok, tackar för info. Något generalfel på dessa man bör kolla speciellt? /Johan |
|
| Kan allt om den bilen,, maila privat på b10alpina@telia.com om du vill ha mer info. | |
|
Kammen kolla den så att den har original alpina kammen kvar................ En alpina med en tex dr-shrick kam blir aldrig vad det var tänk från början. Billy aka Fantômas |
|
|
Johnor Ang prisbilden så är det otroligt spridda skurar, jag har en 89:a som jag ägt i många år och det är väldigt svårt att sätta ett pris då det faktiska värdet kanske inte alltid återspeglar vad säljaren tycker att sin "ögonsten" är värd! Du kan även maila mig på johanbarracuda@hotmail.com för att få reda på mer info eller bara snacka B10. München |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.