|
|
|
|---|---|
|
Tjena, hur pass krångligt är det att byta från en gpsenhet cd till dvd. funderar även på att byta front skärm till den större och innebär det nått problem att ta de från andra länder? Finns det inga hemmapulare på denna front. Egenskriva/designade menyer o så, standarden ser smått torftiga ut. | |
| Att byta ifrån MK3 till MK4 navi är plug n play , tror även att det går bra att byta från 4:3 display till 16:9 displayen rakt av och om du har en gammal tv-modul som bara stödjer 4:3 display så kan du helt enkelt koppla ur den då den idag ändå inte gör ngn nytta iom att vi gått över till digital tv.Det skall gå bra att ta dessa från andra länder såvitt jag vet.Att designa om utseendet på original menyer osv har jag inte hört ngn som gjort men sätter du i en bil-pc så finns det olika programm att köra på displayen som ser betydligt roligare ut men hur intigriteten blir med original navi m,m då vet jag inte. | |
| Bock och Tack! | |
|
""Finns det inga hemmapulare på denna front. Egenskriva/designade menyer o så, standarden ser smått torftiga ut."" NavTweak brukar råda bot på detta :-) Länk Länkar in dig i tråden. läs HELA även om dettar tid så har du fått svar på alla frågor. //tobmag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.