|
|
|
|---|---|
|
Hej Hämtade ut min 535:a i lördags, kanon bil!! Men USB porten försökte jag få att spela min telefon, HTC 3600, som har windows mediaspelare, men det fungerade inte. Bilen laddade telefonen genom usb porten, men ingen uppspelning i stereon, kunde inte ens klicka på USB audio i iDriven. Vad exakt kan man köra genom USBn i bilen? /Christian | |
|
Kopplar du bara in telefonen så fungerar den endast i Active Sync läge, det du vill göra är att få telefonen att bete sig som en USB-storage enhet. Som tur är finns det ett program för just detta ändamål: Länk Med detta program kommer telefonen fungera som ett usb-minne, nackdelen är att du inte kan använda minneskortet från telefonen samtidigt. Hade jag varit du så hade jag nog skaffat ett USB-minne för ett par hundralappar, det blir enklare. |
|
|
USB-anslutningen stödjer USB-minnen och ipods men inte hårddiskar med USB. En del har testat hårddiskar med varierande resultat. Du kan även ladda t.ex. mobiltelefoner som har USB. De ljudformat som stöds är .MP3, .WMA, .WAV (PCM), och .AAC men inte filer som är DRM-skyddade. Även M3U playlists är supportade. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.