|
|
|
|---|---|
|
Jag ska köpa en sånn bak kjol... Länk Så jag undrar om den passar min för att min bil har drag??? Blir den snygg om man färgar om den? för min är delfingrå | |
|
Tjena Jag har en M535i med kjolar och drag! Men jag vet inte om du måste modifiera ngt. Mvh Matte |
|
|
Det går men du måste nog modifiera lite... //Cosmos "Rak BMW 6a åt alla" E28 Registret #160 |
|
|
Nej den "passar" inte på en bil med drag. Utaget på en bakkjol är dubbelt så brett på den dragkroks anpassade, ca 20-25 cm. Men allt går att ändra/bygga om. MVH Pelle cs4605 |
|
|
På orginal M bakkjolen finns det markerat på baksidan av kjolen vad som behöver skäras bort för ett orginaldrag. Vet inte om det är en BMW orginal kjol på bilden, men om det är det så finns det nog markerat på den med. Rent instinktivt när man ser kjolen på bild tror jag inte det blir snyggt med ett större hål, utfasningen i nederkant försvinner ju då en bit. Är du duktig med plast är det ju inget problem... LTK, kung i Alingsås |
|
| Jag ska försöka såga av en liten bit sen ska jag spackla lite så att de blir finare... Jag ska ändå färga om den.... | |
|
Tror nog det blir snyggt...man glöm bara inte front och sidospoilers annaras kan det se lite mysko ut =) ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
| Ja de klart men jag köpte bilen utan stöttfångare så jag hitta en bak kjol på skroten för 100:- så det var billigt tyckte jag.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.