|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon kan berätta något om navigationssystemet/monitorn på den här bilen... Länk Den verkar väldigt ovanlig och jag har bara sett det på två bilar hittills. Skulle vilja veta mer. | |
|
Jag tycker det ser ut som BMW´s portabla navigator som tillverkades av Philips. Mvh/ Niclas |
|
|
Bmw låter Phillips tillverka en massa skit till dem, tycker inte de är så vidare bra, själv bytte jag ut mina gamla högtalare i bilen som var av märket "phillips" och ersatte med JBL. Låter mycket bättre i kupen nu. Men jag vet inte navigatorerna verkar vara bra. Kompisen har en i sin 330ci. Vedo-Medo-Fucker |
|
|
Hej, Navigatorn är ej portabel, Det är en standard MK2-MK3 navigator med 4:3 skärm. Navigatorn samarbetar dock ej med radion utan är ett fristående system.Just denna modell brukade användas i AC schnitzer modifierade bilar vid efterinstallation. BMW erbjöd en identisk modell med denna som efterinstallationskit för E38 och E39, men då satt skärmen monterad på "svanhals". /Andy |
|
| Tack för svaren. En annna fråga... att en sådan här är eftermonterad, betyder det att någon funktionalitet saknas som fanns innan monteringen? | |
|
Nej, ingen funktionalitet saknas jämfört med tidigare. Dock så saknas funktionalitet jämfört med en fabriksmonterad orginal Navigator. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.