|
|
|
|---|---|
| hur snabbt går era m3e46 or`? slor dom av helt vid 250 eller går dom bara lite trögare?? jag testa nämligen igår och var uppe i 285 km/h med 6500 varv på mätaren och den ville mer det kände man, men trafiken hindrade mej. nånting känns inte orginal kan den vara chippad? har bytt bakre ljuddämpare men det kan väll knappast ha nån inverkan. Var sitter fartspärren? det känns som den är chippad men jag vet inte. | |
|
285 km/h på mätaren betyder definitivt att den inte är original. Flåklypa |
|
| Vad har du för dimension på däcken? | |
| 235/45/19 265/35/19 | |
|
Min M3:a gick i 256 km/h (gps) innan fartspärren, mätaren visade då 285 har jag för mig. //Stefan |
|
|
Är det så stor skillnad på E46? 256 på gps = 285 på mätaren? Låter konstigt. Vet inte hur fort det går i gps hastighet men på min E36 går då spärren in vid 260 på mätaren.. |
|
| Jag har kört ca 275km/h med min M3 e46 utan att spärren gick in och det fanns det mer att ge. | |
|
Min gör 257,2 enl Driftboxen , med sportknappen intryckt 257,8 men det är nog bara tillfälligheter som gör skillnaden. Mätarhastighet lite över 275. |
|
|
Uppmätt med mätare/gps: Fartspärr 270km/h enligt mätare, då bryter den helt. Enligt gps: 262km/h. Enligt uppgift ska bilen göra 293km/h (mätarhastighet) Nästa år ska jag ta bort spärren och återkommer då :P |
|
| 285 km/h (eller vad det nu blir med GPS) med en cab. Imponerande. Blir bilen spår- eller vindkänslig? Skillnad mot E46 M3 coupé? | |
| Är rullomkretsen korrekt? menar så värderna stämmer! | |
| nä den känns väldigt stabil men det är klart det drar ju lite. kändes lätt som den skulle klara 300 precis. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.