|
|
|
|---|---|
|
Tjenare Allihopa! Jag har sökt lite på internet efter en kopplingssats till min 328 och hittar många olika priser. Mekonomen: 2235kr. Är det alltså då koplingslamell, tryckplatta och urtrampningslager för det priset eller? Jag vet ej vad det är för fabrikat på deras lamell men hur ställer sig denna mot en Bmw original-lamell? Är dom likvärdiga eller skiljer det? Tacksam för svar! LardY | |
|
hej ja det är en komplett satts med lamell tryckplatta och lager köpte sj fråm meckonomen har ej kört något efter kopplings bytet så jag kan ej säga hur bra den funkar |
|
|
de e luc eller lukk på mekonomens kopplingssats, ska tydligen vara i stort sett exakt samma som orginal, bytte på mekonomenverkstad för 4400 tot med arbete å delar, frikopplar inte helt efter bytet, men de beror nog inte på kopplingdelarna utan på att dom har gjort nått klantaktigt men bytte på min 325:a och den fungerade bra dom 8 månaderna ja hade bilen |
|
|
hejsan.. men då undrar jag vad det är som skiljer på Mekonomens sats och Micros sat. På Micro kostar en komplett kopplingssats 1800 och den är också av fabrikatet Lukk.. Tacksam för svar! Lardy |
|
|
den satsen på meckonomen heter luk jag såg ingen skillnad på luk och orginal satsen som satt på bilen när jag rev kopplingen.. har jag tur och om allt flyter på så kan jag troligt vis säga hur min blev efter bytet |
|
|
hej har nu kört hem bylen efter kopplings bytet,, den funkar bra men jag tycker den käns lite för mjuk en innan. förra va ju lite mer stumm att trycka ner men anars så funkar den bara bra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.