|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa avgassystem och funderar mellan ferrita och supersprint. Enligt de priser jag har hittat så är supersprint 500:- dyrare men är det värt det? Vilket av dessa är bäst i ljud, livslängd, passform, är det samma storlek på systemen har för mig att ferrita är 2x2 och att slutrören är 2x3. Är supersprint rostfritt? vet att ferrita är det. tack förhand | |
|
Länk Finns i både rostfritt och vanlig plåt , vilket som är bäst när det gäller kvalitet , så röstar jag på supersprint,( utformade för effekt ökning ) ferrita bygger systemet på plats , vilket kan vara en fördel , om du har spec önskemål . Men jag skulle handla supersprint ( effektökningen ). |
|
pg_ice |
jag köpte Super Sprint Race dämparen till M3an nydligen och så här vart det :) Länk bilder Länk Länk jag gav 8500:- men dom finns tydligen på Ebay för 5500:-...Grrrr ;) |
| supersprint 8dagar i veckan | |
|
Polaren har oxå en 328i cab -98 med Supersprint monterat. Jag har som sagt Feritta och måste säga att mitt system låter trevligare på hela registret. Lite vassare och mer race men även så går det att köra tyst.. Det sista är knepigare med Supersprint. När det blir dax i framtiden att byta på nästa bil blir det Ferrita igen. En filmsnutt ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jag har också Ferrita på min m3:a och det låter förträffligt! Köpte det för att de enligt mig låter betydligt "mustigare", eller hur man nu ska uttrycka det :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.