|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag fått köpt mig en riktig bil till slut.En 328Ic-95:a med 9200 mil på mätaren Blev Fast efter en provkörning. Hämtade bilen idag kl.18.00 o kom precis hem!. Det är härligt att höra 6:an varva lite. Skall försöka få ut lite bilder i galleriet så fort som det är möjligt.Men det är svårt att gå ifrån bilen !vill köra hela tiden!!!! Det kommer lite mer info med bilderna. | |
|
Grattis mannen... dags snart för mig också... |
|
|
Grattis, grattis. 328:an är en kultur för sig. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
Rosebuddy |
Varva lite???? |
|
Hade en 323 i touring -97 under år 2000 och sedan dess kört bl a Audi, men idag är man åter tillbaka - ÄNTLIGEN!! 320d touring. Saknar ljudet av sexan som ni andra skriver om - men ändå det finns många andra detaljer att njuta av i en BMW!! Ha det gott!! |
|
ossism |
jag vet Precis hur det känns. är den original motormässigt? touring ska d va! |
|
Grattis! Det kommer bli manga roliga mil:) //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
calles80 |
Motorljudet är nog det råaste som finns på en BMW! Ska snart inhandla min första BMW Z3 M Coupe, 321hk, kommer att få stånd varje gånge jag varvar..! "svarta BMW 328:an med splitfälgarna" |
elof |
välkommen i gänget Andreas ! *dunkar i ryggen sådär manligt som ba killar kan * |
|
Ja man tackar!!! det är tamej fan beroendeframkallande att köra BMW. Ja ossism jag tror att den är det,kände förre ägaren och han hade inte trimmat den men det finns så det räcker och blir över!.Så länge!!! iallafall om man är van vid 116 trötta svenska kusar under huven Har iallafall m3-optik på BMW dock inte bakvinge men speglar. |
|
|
glömde rosebuddy!. Det räcker om man växlar lite innan rödmarkeringen!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.