|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag är sugen på att "piffa" upp ljudet på bilen. Men undrar om det finns någon guide på internet som visar vilka sladdar man ska koppla till slutsteget från original systemet på bilen. Jag har en -99 e38. Ska man dra sladdar där bakifrån eller framme? Hade varit skit bra om det fanns någon slags guide! | |
|
Hög nivå och låg nivå ? kan man köpa en adapter istället? Tack på förhand alla bmw ägare ! :D |
|
|
Jag har kopplat enligt Länk och det fungerar bra. Aimo www.snusfabriken.com |
|
|
Kopplade själv in en baslåda med aktivt slusteg ifrån BRL förra veckan! Gick in på radion och tog högtalarsignalen direkt ifrån högtalarkablarna som var dom som gick till dom bakre i bakdörrarna(jag har den "sniknaste varianten av ljud"! Det blev en otrolig skillnad mot orginal!Måste däremot fälla ner mittarmstödet för att det ska låta riktigt bra! |
|
|
Jag hade dubbla basar där bak men lessnade på det då bilen är för välbyggd.Tyckye inte att jag fick in tillräckligt med ljud in till cupen trots att mittarmstödet var nerfällt. Basarna tog då för mycket plats i skuffen och tyckte inte det var värt det. Har trots allt två barn. |
|
| Har bilen skidlucka och man spelar därigenom med en korrekt montering av baslådan bakom ryggstödet så spelar det ingen roll hur välbyggd eller inte resten av bilen är , man får ändå mer än tillräckligt mkt bas , det är faktiskt bara en fördel om bilen är välbyggd och väldämpad och många seriösa billjudsbyggare börjar med att just dämpa bilen så mkt som möjligt med dämpmaterial överallt.Att försöka spela igenom ett ryggstöd utan öppning till bagaget är dock(självklart) ganska lönlöst. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.