AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.619

"styling" Tips motages gärna. 325 e36:a

Bm
190
Bmw89
BMW M5 e39 99:a
Hej, köpte nyss en Bmw 325 e36:a 92:a med M-optik.
Kan inte så mycket om just Bmw. Finns det något mer att göra för att få den fin? va tycker ni? Jag ska ha Angeleys och sätta dit ett fjäderbenstag snart.

Eller tycker ni det räcker med angeleys å fjäderbenstag och ha kvar den som den är sen?

Kom med lite tips om vad man kan göra, Har är lite bilder på den: Länk
Bm
190
Bmw89
Tänkte lite på toning, men tror inte det blir snyggt faktiskt. Det är ingen som möjligtvis har en bild på en e36 coupe med toning, gärna min färg med?
ser ju väldigt bra ut... det jag tänkte är gt-splitters till fronten samt kanske en takvinge och som du säger angeleyes... skulle även byta njurarna till 97:ans.. detta är små ingrepp men som gör stor skillnad
Bm
190
Bmw89
OK tack för tipsen:

Har jag inte Gt splitters på? trodde jag är det samma som GT läpp. om jag inte har det hur ser den ut?

Och vad är det för skillnad på 97:ans njurar?

Som ni hör så att jag inte så kunnig på det här med Bmw ÄN, hehe
Länk detta är dem vanliga njurarna.. dvs lite mer fyrkantiga

97 kom deet en facelift och dem fick lite annorlunda form och var inte lika fyrkantiga som förr
Länk

denan har gt-läpp Länk
Bm
190
Bmw89
Tackar för länkarna.

Men tyckte nästan dem gamla njurarna var finast.

Och GT-splitters kan jag nog inte ha, den är redan låg som f*n i fronten specielt med vintersulorna på, hehe
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Jag tycker du ska tona rutorna lite lätt. Sedan chrystal clear baklysen.

Och kanske byta ut framlysen mot färdiga med angel-eyes. Blir aldrig lika snyggt att stoppa i ringar som när man byter hela.

/Edvard
BMW CS #4503
Min dagbok: Länk
Uj vad snygg, inte mycket som skall göras på den.
Behåll njurarna, jag håller med om de gamla njurarna är snyggast. Det du kan göra är att skaffa svarta ramar det blir snyggt på en röd bil.

Angel eyes kan vara snyggt, men köp inga monoblock lampor, de passar inte på E36 tycker jag.
Dessa är snygga Länk

Chrystal Clear baklampor är snyggt.
Länk

Jag hade nog satsat lite på smådetaljer, den är ju ruskigt snygg redan.
Kromade instrumentringar om du inte har det redan.
Länk

Snygga instegslister
Länk
Länk

Fjäderbensstag har du ju redan varit inne på
Länk

Mysiga mattor
Länk

Nu råkade jag hitta alla grejor på Schmiedmann men det finns ju fler ställen att handla på.

/Fredrik
Trottoarkantshatare

Min 330i Länk
Bm
190
Bmw89
Hej, tack för alla jätte bra svar.

Det blir självklart hela lycktor med angeleys, inga ringar bara.

Baklampor får nog vänta, dem jag har funkar iaf ett tag.

Kromade instrumentringar blir det nog, någon sida där dem finns att köpa?

Sammt mina instegslister skulle behöva bytas ut, någon som vet vad man hittar M lister?

Och mattor behåller jag dem jag har, är några med M märke på som e riktigt snygga.
Ahh, här kommer ett måhända tråkigt svar, men visst vore det härligt med en e36 med originalmonterat m-paket, orange blinkers, och original 16 eller 17“ originalfälgar. DÅ är du individualist! finns nästsan inga e36 som ser ut så. alla ser ut som billiga konservburkar med kjolar. Så vill du vara individuell med e36, kör på origial!
ni
145
nicolas
M3 e36 limo 435 im m3 e46
Låt bilen va! skit snygg... om du ska göra nåt så kan du lacka centrumen svarta, 97an njurar, skit i angel lycktorna och kör på ett zenon kitt... sen är den skit fet
Testa med Xenon oxå
Såg på en e36 att den hade njurar på sidan precis som M3 E46
Det var väldigt fräscht
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.