AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.399

fälghjälp, paralelleker- styling 37.

54
212
540 :D
M5 -99
Porsche 924 -79
Hej!

köpte nyligen tre stycken fälgar, "styling 37", detta är vad jag antar kopior på "M paralelleker". ( jag antar att de är kopior eftersom de är "made in iatly") just precis. Inte ITALY utan IATLY. Dessa fälgar har ET 35, vilket är lite speciellt. Hur som helst, jag vill ha en till, vart kan man hitta dessa kopior?

MVH
54
212
M5 -99
Porsche 924 -79
Bara rent generellt, vet nån vart man kan köpa kopior på fälgen M-parallelleker, eller som den också heter, Styling 37 ? Inte nödvändigtvis med ET 35.
Finns det kopior på "Parallelleker Style 37"? Jag har inte sett någon däck/fälg-firma som säljer några, vilket i och för sig är märkligt då det är en av snyggare och populärare BMW-fälgarna. Jag har nämligen 1 st 8x18" (med ET 18) på reservhjulet och vore intresserad av 3 st till (med ET 18). Det är inte ofta de dyker upp i annonser och när de gör det brukar de vara dyra.

"Bensinen är alldeles för dyr för att slösas bort på tråkiga bilar"
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Har aldrig sett någon som säljer (nya) kopior i Sverige däremot så finns det i England och USA. Har inte kvar länken då det var några år sedan.

Har också tyckt det var konstigt att dessa kopior inte sålts i Sverige då det är en populär fälg som gör sig mycket bra på ett flertal modeller.

___
//Ulf
-P
544
-Per-
M5 (03.01)
M-parallellfälgen säljs det kopior av på ebay.com
Lite fler länkar går att hitta på forumet på www.bimmerforums.com

54
212
M5 -99
Porsche 924 -79
Güt :D hittade på schmiedmann
alain
hellre dyrare äkta än biliga kopior

bromsningen är första tecken på rädsla !!!

Länk
54
212
M5 -99
Porsche 924 -79
Jaha?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.