|
|
|
|---|---|
Dino |
Är det nån som känner till vart man kan få sportsystem med dubbla utblås på varsin sida ? jag ringde Ferrita men de sa att det är omöjligt då tanken skulle sitta i vägen stämmer det eller orkar de bara inte göra ett sånt jobb ? M-MotorSport |
netsix |
Kolla med avgasteknik i uppsala, dom orkar kanske engagera sig lite. /netsix Länk |
|
Uppsala Avgasteknik 018-151580 prata med Fredde SUPPORT YOUR LOCAL BIG RED MACHINE |
|
| Du får nog räkna med lite lätta plåtjobb, det är inte bara att dra rör och fixa vad jag har förstått.... | |
| 540Niklas: Dammsugit? | |
|
Om du offrar reservhjulsbaljan så går det nog! Men som Asken skrev, det blir nog lite plåtjobb. Mvh |
|
Dino |
Okej Guys , tack för det , jag ska ringa o kolla med de idag så får vi se hur mycket som behöver göras . Tack än en gång . M-MotorSport |
Dino |
Jag pratade precis med de , och de sa att det ska gå utan problem :))) , fast som ni sa så kanske man var tvungen att modifera om reservhjuls balken något men det skulle han svara på efter att ha sett bilen. 540Niklas , de sa att de hade en 540 inne just för det var det din de pratade om eller ? M-MotorSport |
|
Jag tror det är 540is bil de håller på med : ) Mvh Ingo E39 snart med blankpolerade 19". |
|
| Problemet är ju att har man inte fått punktering förut så får man det garanterat när man tar bort reservhjulsbaljan. Murphy är rätt kul... | |
|
Japp det stämmer att det är 540is bil som står där vill du ha dubbla utblås så är du tvungen att byta ut golvet i bilen. Ambush>Det finns reservhjul på burk =) SUPPORT YOUR LOCAL BIG RED MACHINE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.