|
|
|
|---|---|
|
Vad är rimligt pris för en 325i touring -01. 21.500mil. Svensksåld. Silver metallic med sportstolar i svart halvskinn. Sport-multiratt, CD, farthållare. 17" fälgar med dåliga däck. | |
| Är strax under 100' rimligt? | |
|
Manuell el automat? M-paket? Vinterhjul? Privat el bilhandlare? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Långa mil som kommer göra den svårsåld nästa gång. Det är väl inte face lift heller? Jag tror nog att man bör koma under 90 000 kr pga milen. Mr C |
|
|
Kompletterande uppgifter: Manuell Ej m-paket Fina vinterhjul Privat Ej face-lift Nyservad |
|
|
Jag tror max 90'...just med tanke på milen...jämför med dessa: Länk Ingen av dem har gått så långt som ditt objekt, någon har dessutom automat och eller x-drift, och någon är dessutom ett år nyare... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Automat ser snarare som ett minus på tre-serien. ix verkar vara ett ganska litet plus och helt ointressant för mig. Men ett år nyare är värt en hel del med tanke på faceliften. Och visst har den gått långt. 3000mil /år vilket iofs inte borde vara så ovanligt som det ser ut i annonserna... Ok, strax under 90 tippar nu. Tack för hjälpen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.