|
|
|
|---|---|
|
Synpunkter på denna bil ni som har tittat på den. Var sugen på denna men den har åtminstone ett dyrt fel som Landrins icke tänker laga. Den har pixelbortfall på stereon och det är inte lite heller. Som jag har förstått så måste man köpa ny radio/stereo enhet. Går ej att laga. Annars är den i bra skick och jag skulle kunna få loss den till ett bättre pris än det utannonserade. Men tittar man runt på nätet så finns det fler likvärdiga men som har läder och till ett lägre pris. Min konkreta fråga är, vad exakt ingick i Stockholm Open Edition paketet? Länk | |
| Bilen har inte Sthlm open edition, eftersom sportstolarna saknas (skinn/tyg), samt att de speciella fälgarna iaf inte sitter på! | |
|
Tack för det, noterade just det att det var skumt att det var originalstolar. Kan få loss den för 159.000 men även det priset är för högt med tanke på att fälgarna är skavda i kanterna. Försäljaren nämnde även 150.000 i förbifarten... |
|
| Varför inte en 525 med M-pkt? Mkt snyggare :) Kanske denna Länk Är ju sportchassi på både versionerna så de är ju ändå lika obekväma. | |
|
Det har du rätt i, speciellt färgen på den du länkade till! Det som gjorde att jag intresserade mig för just denna är det låga miltalet i kombination med SO-pkt som ju inte var ett äkta pkt som du säger. Har bara ägt 3-serien hittills och kanske är det dax att samla lite vuxenpoäng och gå upp till 5-serien. Och just en E39 touring får man många poäng för! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.