|
|
|
|---|---|
|
Hej, Börjar bli frostigt på morgonen nu, så det är väl tyvärr dags, efter bara en vecka med bilen, att börja tänka på vinterdäck. Eftersom jag är relativt nyinflyttad i regionen så känner jag inte till vilka ställen som är bra, så jag frågar här istället. Behöver en seriös däckfirma, gärna med däckhotell och hyfsade priser skadar ju inte heller. Helst i Helsingborg-Landskrona där jag bor, men eftersom jag är i Lund varje dag så funkar ju det också, eller någonstans däremellan. 225/45 R17 runt om är planen, har inte bestämt mig för märke ännu. | |
|
Jag kör alltid till Jörgen Svenssons däck på Gunnesbo (Lund). Liten firma men bra service och bra priser. Vet dock inte om han har några lediga förvaringsplatser kvar. Har också varit nöjd med Ringtjänst i Arlöv (ligger precis vid Burlövs Center). Duktiga och trevliga, något större men också något dyrare. Dom stora däckfirmorna, typ Vianor har jag enbart dåliga erfarenheter av, servicen är sämre och sen tar dom dubbelt så mycket betalt. ___ //Ulf |
|
|
Molway i Landskrona har bra priser...jag har köpt vinterdäck till min fd BMW där, men jag vet inte om de har däckhotell... Länk eller Däckfynd i Helsingborg...jag har aldrig handlat där, men de annonserar alltid väldigt bra priser... Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| gummihuset i kävlinge är super...använt dom sen åtta år tillbaka | |
| Var på GT Däckservice i Kävlinge. Dom hade ingen plats på Jörgen Svenssons däck. Det var gratis förvaring första säsongen eller om det var året och dom verkar vara bra att ha göra med. | |
|
gummihuset.se er inte at rekomendere (tycker jeg), fik 4 stk goodyear F1 eagle, til et supert pris. Men så var dom ikke E märkt, og alle var gjort i Thailand... dackonline.se har jeg siden andvendt mig mycke af, kannon priser, og snabb leverance, samt verkstad her i Malmö. lycke till Vh |
|
|
Däckonline.se har leverantör/montör i HBG oxå. På Gåsebäck industriområde. // M.V.H. Daniel |
|
| Molway i Landskrona funkar utmärkt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.