|
|
|
|---|---|
| Hände en konstig sak i går kväll.Jag parkerade bilen och gick på ett möte när jag kom ut var alla fyra sidorutorna öppnade.Mycket skumt.Kan dom ha blivit påverkade av någon annans fjärrstyrning? | |
|
En klassiker. Du har nog suttit ganska nära din bil på mötet va? Det verkar vara funktionen att hålla in upplåsningsknappen en längre stund för att öppna alla rutor som aktiverats. Har själv gjort det med nyckeln i fickan när man lutat sig mod diskbänken hemma, med bilen på garageinfarten :) AE |
|
|
Har också ett par gånger lyckats med samma konststycke som Anders beskriver. ___ //Ulf |
|
| Joo det där är sant.Jag satt ca 10m ifrån bilen.Tur att det inte snöade ute he he... | |
|
En tidigare arbetskamrat hade en 525tda som han lämnade på jobbet över helgen, upplåst med alla rutorna nere i blötsnö och blåst :) Jag skulle klara mig med den omvända funktionen endast, d.v.s lås+stäng rutor. Det är ju lite tokigt att kunna låsa upp och stänga av larmet av misstag. Och som grädde på moset köra ner alla rutorna och visa att här står en olåst bil. AE |
|
| Joo det är lite konstig funktion.Undrar överhuvudtaget varför funktionen finns. | |
| För att man ska kunna vädra ut den stekheta luften innan man går in i bilen en högsommardag när bilen står parkerad i solen! | |
|
Jo, jag har nog använt funktionen 1 gång medvetet på drygt två år och omedvetet 3 gånger, så jag röstar i alla fall bort den :) AE |
|
| Hur gör man för att få fast alla rutor på en gång .Går det lika enkelt som att öppna dom.Hur? | |
|
Tryck på låsknappen och håll den intryckt så stängs rutorna. AE |
|
|
Jag har komfortstängning på min, dock ej öppning. /Gunnar /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.