|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Kolla här. Länk Skulle göra sig riktigt bra på en e24. Inte för att jag ska byta men nån annan kanske skulle vilja uppgradera pärlan. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk | |
|
Jag var spekulant, men dom hade tydligen gått på 3 (!) minuter. vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
| Inte överaskning direkt. Jag har faktiskt aldrig sett en uppsättning 18" rs till salu förut. | |
|
Inte jag heller. Men de ser en aning märkliga ut eftersom fälgkanten är då bred. vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Visst ser de lite speciella ut. Det är samma centrum till 16,17 och 18". Mycket fälgbana att polera, jag kan riktigt känna hur träningsvärken slår till. Vid närmare eftertanke såg jag en polerad uppsättning till salu i fjol här på ap. På bilden satt de på en vit e24 och det såg sjukt bra ut. |
|
|
Jag kan tänka mig det! Och dom hade nog passat på en svart med :-D Det var visst en spricka i en av dem men dom gick för 5000:- "skitpengar"! (åtminstone i sammanhanget) /Fredrik |
|
| gissa vem som köpte dem=) | |
|
Kunde man väl ge sig fan på. Jaja. Då hamnar dom i rätt händer. Du har ju hyffsad koll på det här med polering;) mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Haha! Olin de e rätt!! Var fanns sprickan? MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
Hej!! Är det någon av er som kan bromssystemet på E-24a? Jag har en -84 som tappar trycket. Huvudcylindern + ventilklumpen är bytt.... MVH Thomas |
|
|
Grattis Olin!!! Tänker du ha dem på 633:an? vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Välkommen Jutor! Fast tyvärr kan jag inte hjälpa dig :-( vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Hehe! Har drömt om sådana fälgar länge...schysst säljare som körde 14mil enkel resa för att möta mig( jag fick köra 11 mil) Tanken var att fälgarna skulle sitta på min m535a, men det får bli ändrade planer finns inte en chans att få in dessa fälgar på e28an tyvärr! men på 633an verkar dom passa=) så där får dom sitta! tanken är ialf. att dessa fälgar ska bli snuskigt blanka.. patrik: sprickan satt på en främfälg på innerkanten! mvh fredrik |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
"patrik: sprickan satt på en främfälg på innerkanten! mvh fredrik " Då går det sägert att svetsa för en rimlig penning! Lite avis är jag allt!! Är sådana jag vill ha på M635:an!! MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
Jutor! kollat bomben eller ev läckage på systemet? MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
Häftiga grejer det där! Hade såna 17" på min M535 och fick höra att dom var inte speciellt vanliga, här kommer 18"!!! dessutom. Dom skulle man haft till M635:an nu, nästan oslagbara till Bmw faktiskt. Mvh /Andreas |
|
|
Skulle dom inte passa på 633:an har du en spekulant HÄR! Jag anser mig nu ha första tjing :-) vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Olin, gick dom inte att tränga in i e28:an? Som jag skrev tidigare så har jag sett en e28 med 18" rs. Han kanske hade fuskat till det med spacers. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
"dessa fälgar ska bli snuskigt blanka" Slutresultatet kommer att bli högst intressant att se med tanke på herr Olins profession=) mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
Goocart! hade det varit 8,5" et 13 bak hade det gått bra! 9,5" bak med et 13 kommer att ta i skärmkanten rejält! och jag är inte sugen på att kapa bort lite av skärmkanten..tyvärr slutresultat kommer bli nåt i hästväg=) ha det gott /olin |
|
|
Länk Är lite sugen på att ringa på dem imorgon. Har varit ute ett tag nu och låg ute för 12k innan om jag minns rätt. Är bara rädd att de inte skall få plats ordentligt även om jag inte tror att det skall vara några problem. Det är väl samma typ av fälgar som Dando på garaget.org har? Länk Lite kul att han haft samma fälgar som jag har nu. Blir rätt lätt att jämföra utseende ^^. Vad tycker ni? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.