|
|
|
|---|---|
Conan999 |
Japp, så får det bli. Ska troligtvis köpa en Corvette C5:a imorgon. Trist att sälja sin BMW oxå när allt är i toppskick på den....men men. Conan999 |
| You'll be back... | |
| Vad blir din vinterbil? | |
|
Ingen dålig avlösare till BMW:n.... Frågar som ovan. kan du inte behålla 530:n som vinterbil? Den räcker väl ändå knappt som kontantinsats till en C5:a? /L |
|
|
Allt trist att inte ha en bmw i sin ägo,men de finns ju faktiskt många andra bra och roliga bilar,som tex C5:an... Men tror iaf att de inte kommer dröja länge innan du har en bmw i någon i din ägo,en bmw ägare är som dom är :-) Stabilt: Visst,de är riktigt bra...men va har de med tråden å göra? :-) |
|
Conan999 |
Hehe, jag har en gammal Toyota som vinterbil nu, går skitfint men komfort finns inte. Är jättesugen på att behålla BMW:n som vinterbil men samtidigt är jag emot att köra den i saltslask. Conan999 |
Conan999 |
Hej BMW fans! Igår köpte jag min Corvette C5 som jag drömt om ett tag, blev en svart 01. Måste bara säga att draget i den bilen är ruskigt bra. Antar att den är ungefär som en M5 E39? Nån som kört mot C5? Conan999 |
|
Du blir tillbaka snart... Behöver man bil behöver man kombi. Allt du får av C5:an får du bättre på en sporthoj ;-) |
|
|
som man brukar säga : "en gång bmw ALLTID bmw" de e en ond cirkel vi hamnat i alla bmw ägare!! ;) |
|
|
även jag har efter 4 raka bmws (haft 10 totalt) lämnat bmw. har köpt mig en Jeep Grand Cherokee V8 LTD -00 4x4. ville ha en X5a, men då tjejen studerar så fick jag ta över lite mer räkningar och sådär, så då blev det gränsfall att det skulle gå och så vill jag inte leva. men en X5a blir det nångång i framtiden, helst en 4.6is. /mvh jocke Numera Jeep ägare. |
|
Conan999 |
Nja jag ångarar inte en sekund att jag har köpt en C5:a. Har kört en del mil nu och den är helt underbar. Erkänner at det tar emot att sälja min fina BMW, speciellt när den är i perfekt skick. Det verkar tyvärr inte som de flesta uppskattar att en bil är väldigt väldkött dock. Finns så många gamla häckar ute på marknaden som sänker priserna. Conan999 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.