|
|
|
|---|---|
|
Finns det kompletta bussningskit till E38? Om inte, exakt vilka bussningar ska jag ha för att få en fräsch bakvagn? Art. nr? :) The Seven Series, Ride with Pride Ja, vadå, jag älskar min bil. | |
|
Med rätt antal osv med andra ord :). Mvh Christian The Seven Series, Ride with Pride Ja, vadå, jag älskar min bil. |
|
| Japp för 3 lakan så får du 6 länkarmar kompletta med bussningar och 2 kulleder, se upp när du byter så att du märker upp skruvar och brickor, en del är eccentriska. | |
|
Reservdelspersonalen hos din närmaste ÅF plockar säkert gladeligen ihop det du vill ha. Bussningar finns här: Länk Nr 4 (4 st) samt Länk i Nr 13 och 17 - passa upp med kulleden Nr 2 i sista diagrammet, det är den som går först. --- Bilblogg: Länk |
|
|
gotis: Är det fram eller bak? Var finns dessa kompletta kit för 3k? :-) Det som är är att det klonkar när jag åker över ett gupp (metall mot metall), låter bakifrån och det glappar inget när man känner för hand. Så misstänker att det är nån bussnings som är sopslut. balmgren: Tack, jag ska nog åka ner till BMW någon dag och be dem knåpa ihop lite bussningar och skit åt mig :-). The Seven Series, Ride with Pride Ja, vadå, jag älskar min bil. |
|
|
gotis, vilka delar menar du att man får med? -priset du anger, per sida eller? Antar att du menar BMW-orginaldelar. *När nyfikenheten överträffar förståndet* |
|
|
Nej komplett bägge sidor å d e inte bmw original, piratdelar, privatimporterat från tyskland. Länk posterna 13,17,4,2 ingår |
|
|
En liten verkstad hemma som tar in mycket från tyskland, jag bytte punkt 13 å än så länge fungerar den så kvaliteten verkar ok. finns komplett främre sats åxå men den kostar 3700:- då ingår 4 länkarmar kompletta med bussningar och kulleder, 2 pendelstag till kränghämmaren, 2 kulleder till styrningen, och en bussning till hjälpstyrarmen. jag kan kanske förmedla, han vägrar tala om var han beställer dem. |
|
|
Oj, ja, det är helt klart intressant :-). Löning i november så blir det av att beställa främre och bakre paket isåfall. Du får gärna förmedla :-). The Seven Series, Ride with Pride Ja, vadå, jag älskar min bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.