|
|
|
|---|---|
|
Något nytt har inträffat för min egen del. För första gången har jag ett bytesbehov av enbart 2 däck samt att det normala valet Michelin PS 2 kan funderas kring om jag byter till 4 nya däck på en gång. Idag sitter det Pirelli Zero Rosso bak på BBS RX II-fälgarna i dimension 265/35 R18Z. Mönsterdjup= ser man med förstoringsglas. De ser lite tunna ut i förhållande till fälgkanten så frågan är om det fungerar med 275/35? Då finns inte Pirelli att få tag på. Pirelli fram och Dunlop bak är ingen höjdare t e x. Forumstudier gör mig inte klokare, tillika några tester studerades Länk Länk Vad säger panelen om sina erfarenheter på breda 18" kring de med topplacering i testerna? Tack! Asken | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Men Asken.....har du börjat få blyfot efter nyförvärvet!? =) MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
| Jag har Hankook Ventus S1 evo, 265/35/18 bak och 235/40/18 fram. Jag blev positivt förvånad över komforten och det relativt låga vägljudet. | |
|
Idioti att ens betänka Pirelli som väsnas så. Det blir Michelin PS 2 som jag vet fungerar sedan länge. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.