|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Är lite inne på att uppdatera interiören i min e36 coupe, och undrar nu om inredningen från en e36 cab passar direkt i? Tacksam för svar! / Johan P Nissan Sunny GTi -92 *Såld* VW Golf Vr6 -96 *Såld* BMW 325 coupe -94 | |
|
Hej! Jag är så gott som säker på att framstolar coh dörrsidor passar. Däremot tror jag inte baksätet är detsamma. Baksäte coupe: Länk Baksäte cab: Länk Till någon hjälp kanske. Mvh/Wiktor |
|
|
Aj aj aj, det va ju inte så bra... Det finns alltså ingen möjlighet att det skulle passa? Tack för svaret i alla fall! / Johan P Nissan Sunny GTi -92 *Såld* VW Golf Vr6 -96 *Såld* BMW 325 coupe -94 |
|
| Jag har dålig koll på baksätet i cabben men jag tror det skulle bli svårt att lösa. Tror att cabbens baksäte är betydligt smalare pga cabställningen. Vet iaf att de skiljer rätt mycket i E30:n och tittar man på länkarna ser de rätt annorlunda ut, tyvärr finns ju inga mått. Någon annan som vet kanske? | |
|
Fan va synd... Ingen som har ett baksäte i vitt skinn till en E36 coupe till salu? ;) MVH Johan P Nissan Sunny GTi -92 *Såld* VW Golf Vr6 -96 *Såld* BMW 325 coupe -94 |
|
|
e36 cabs baksäte passar inte e36 coupé. Det är jag 100% säkert på. Antar att du funderar på att köpa eller har köpt de vita inredningen med skinsäten från den blåa m3 cabben som demonterades här om dagen. Ha det! Broms :¤/ vart finns det? |
|
|
Baksätet är mindre i caben, jämfört med coupén, eftersom cabställningen tar en del plats. BMW CS #5206 |
|
|
den cabben är min, och baksätet passar inte i en coupé! kanske kanske om man tar med sidostyckena ibak att man kan pilla ihop något (som skulle bli jäkla fränt) men att kalla de bolton är att ta i... men som nämnts tidigare så passar stolar, dörrsidor och armstöd modellerna emellan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.