|
|
|
|---|---|
|
jepp, nu var det min tur och det hände i malmö kyrseberg . -kofångare fram och bak. -lackskador på 3 skärmar. -kapade kablar. dem tog inte xenon stråkastarna och har inte varit inne i bilen heller MVH-polichman | |
|
Helt galet! Påminner mig att jag ska köra bilen i garaget i kväll. Fattar inte hur folk orkar. |
|
|
En bekant till mig fick sin E39 -01 slaktad inatt, de har sågat hål i bakskärmen o klippt batterikabeln så larmet ej funkar. Bilen är slaktad på lampor runtom, airbag, cd + div.smågrejjer. Bilen stod parkerad på egen uppfart i villaområde. Får nog börja köra in bilen i garaget om nätterna nu... |
|
mole |
Menar du Kirseberg? I såfall var då? |
|
Illa - Inte kul att komma ut till bilen och upptäcka något sådant. Tjuvarna håller sig från de danska E39'orna verkar det som, då de är så snik utrustade :-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Hej Fami. Fick mitt M-paket stulet för 3veckor sen (29/10) oxå i Malmö på min vita 523:a. Fick oxå mina kablar klippta och två skadade skärmar. Du har en titansilver 525:a va? Såg din bil vid Midhem häromdagen. Man blir bara så jäkla trött och förbannad! |
|
|
Rossi jo..... det stämmer. MVH-polichman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.