|
|
|
|---|---|
|
Läs mer, se bilder och filmklipp på följande länk: Länk Mycket nöje! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk | |
|
Klockrent reportage IGEN!!! Vill så klart oxå pröva, men det lär väl vara svårt att få loss en eftersom man dessvärre inte är spekulant på riktigt. Tänk om man ändå var det. Niklas Fransosen |
|
| bra reportage som vanligt... är det bara jag som inte riktigt gillar färgerna till nya m3:an... dem flesta är mörka och trista... känns som om m3 e46 hade snyggare färger | |
|
Vit är väl ingen mörk färg ;-) Kan inte uttala mig om det, jag har inte koll på färgutbudet. Men det ska väl vara alla ordinarie e90/91/92 färgerna plus några speciella för M3:an som man kan välja. Niklas Fransosen |
|
Buspelle |
Kanonreportage! Tack! |
|
Tack för berömet :) Håller faktiskt med BMW_jerry om att färgerna till M3 (och övriga M-bilar) är rätt tråkiga. E46 var mycket skojjigare med sin Phoenixgelb och Laguna Seca-blau! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Nya M3:an gör sig bäst i lite ljusare nyanser. Vit, silverstone och spacegrå är de färger som tilltalar mig mest. | |
Gemini__ |
Bra skrivet och fina bilder. Nya M3:an är riktigt fin måste jag säga, skulle inte sitta fel med en provkörning längre fram. Men ännu roligare skulle vara förstås att kunna lätta på lädret och köpa en egen. ;-) |
|
Mkt trevligt reportage. Suget ökar än mer. Jag har testat bilen själv vid två tillfällen. Jonas M3 E92 beställd! :) :) |
|
|
Efter att först ha tyckt att nya M3'an är helt OK så har jag efter ett antal månader helt kapitulerat. Ju fler färger man ser i trafiken och i olika repotage desto mer gillar jag den. Från att först varit vit/silver anhängare så är jag numera svart-militant :D Kanonrepotage Kalle, Tommie och Jacob! Mvh, /Wille |
|
|
Riktigt bra skrivet!! Tycker det nästan är klass med engelska EVO och alltså därför långt bättre än något annat i Sverige. Är fortfarande inte helt hundra på nya M3:an men detta repotage gjorde att man blev extremt sugen iaf =) Tack! |
|
|
Tack för de fina orden, att bli jämförd med EVO känns häftigt :-) Jag tycker att M3 fått litet oförtjänt negativ kritik i de flesta Svenska tidningar. Tre stjärnor i AMS för att den hade för hög förbrukning liksom... det känns inte som en klockren bedömning när man ett nummer senare ger C63 AMG 4,5 stjärnor. Man köper knappast M3 för att fisköra, men visst vore det kanon om den drog 0,45 liter milen istället för de 2 liter milen som blev vårt provkörningssnitt ;) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Ja vad ska man säga. Betyget blir ju 5+ igen. Grymt reportage med andra ord. Mvh Markus |
|
|
Oerhört välskrivet! Bra jobbat, Kalle. Sechs macht Spass! 7:an: Länk |
|
|
Bra reportage som vanligt. M3:an passar bättre i ljusa färger. Får nöja mig med en i storlek 1:18 tills vidare... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.